DE SOTO – Twój Partner w Biznesie Międzynarodowym
Firma została założona w Warszawie w roku 1988 i od początku swojej działalności ukierunkowana była na tworzenie partnerstw handlowych pomiędzy Polską a Włochami. Początkowo skoncentrowani na poszukiwaniu i nawiązywaniu kontaktów handlowych dla podmiotów gospodarczych działających w obu krajach, szybko zdobyliśmy reputację jako niezawodny pośrednik w branży automotive, branży spożywczej oraz przemysłowej.
Nasza pierwsza duża umowa przedstawicielska, podpisana w 1995 roku z wiodącym włoskim producentem części samochodowych, była przełomem w naszej działalności. Od tego momentu nieustannie rozwijamy nasze kompetencje, dostosowując się jednocześnie do zmieniającego się otoczenia gospodarczego i poszukując nowych wyzwań.
Nasze dotychczasowe osiągnięcia:
- wprowadzenie do dystrybucji na polskim rynku kilkunastu włoskich dostawców części samochodowych
- uruchomienie produkcji pod marką własną słodyczy i przekąsek dla wiodących włoskich dostawców do sieci handlowych (m.in. sezamki, ciastka miodowe, ciastka kruche, krówki, lizaki)
- wprowadzenie do dystrybucji na polskim rynku wiodących włoskich dostawców maszyn przemysłowych (miniaplikatory, prasy, końcówki do wiązek elektrycznych)
- wprowadzenie do dystrybucji włoskich producentów podzespołów elektronicznych i elementów znormalizowanych
- aktywne poszukiwanie odbiorców i dostawców na wybrane typy produktów dla naszych Partnerów w ramach otrzymywanych zapytań
- wprowadzenie na polskim rynku włoskich syropów do kawy (marka Vincenzi)
- badanie rynku i dystrybucja włoskiej kawy ziarnistej
- opracowanie i wdrożenie elementów racji żywieniowych wojskowych dla armii
- eksport maszyn rolniczych od polskich producentów do krajów afrykańskich
Proces Doradztwa w DE SOTO:
-
Analiza potrzeb:
Na początku współpracy dokładnie analizujemy potrzeby naszych klientów, by zrozumieć ich unikalne wymagania biznesowe i oczekiwania rynkowe.
-
Wyszukiwanie partnerów:
Korzystając z naszej rozległej sieci kontaktów i wiedzy o rynkach włoskim i polskim, identyfikujemy potencjalnych partnerów handlowych, którzy najlepiej odpowiadają profilowi i potrzebom naszych klientów.
-
Pierwszy kontakt:
Inicjujemy i ułatwiamy pierwsze kontakty między stronami, zapewniając płynną komunikację i budowanie zaufania.
-
Pomoc w tłumaczeniach i relacjach:
Jesteśmy obecni na każdym etapie negocjacji, zapewniając wsparcie językowe i kulturowe, aby przełamać bariery komunikacyjne i sprzyjać lepszemu zrozumieniu.
-
Wsparcie w tworzeniu i podpisaniu umowy:
Nasz zespół wspiera klientów w procesie negocjacyjnym, tworzeniu umów partnerskich i dystrybucyjnych, aż do ich finalizacji.